2012-04-06

Érzés

Két napi reménykedésen vagyok túl...azt írtam már,hogy influenzásak voltunk mindketten és így,ebben a hónapban egyetlen egyszer voltunk együtt,a mensi utolsó napján.Tudtam,hogy nem lehetek terhes,ennek ellenére épp most késett,amit ugye nem szokott.
Elvileg lehettem volna terhes,mert ugye ha kb a-9ik napon lett volna pé-m,a 6tól simán életben lehettek volna még a kiskatonák....de most mondja meg valaki,mennyi esélye lett volna ennek,ha  lassan 4 év gyakoribb együttlétek mellett nem jött össze....

És mivel az utóbbi időben egyetlen napot sem késett a mensim,így legalább átélhettem a várakozást egy kicsit....hogy majd milyen lesz,ha tényleg nem jön meg.Azért még mindig optimista vagyok a közeljövőre nézve.

ui.persze a környezetemben van két új terhes személy....miért is ne,hiszen legtöbbjüknél úgy van,hogy gyereket szeretnének(vagy nem),nem védekeznek(vagy akár védekezés mellett is)és legkésőbb pár hónapon belül össze is jön.Hogy nekem semmi sem sikerül,nem hogy elsőre,de még nagyon sokadszorra sem....:(

Nincsenek megjegyzések: